Vovve-weekend!

Martini anlände kl 07.45 imorse och vi har legat å dragit oss i sängen häääla långa morgonen. Klockan är nu halv 10 och det känns som halva dagen redan passerat. Kanske blir så när man vaknar mitt inatten halv 7. Aktiviteter som hunnits med hittils:
- Kollat på En Prins i New York
- Sovit med en hund i varje armhåla under täcket
- Försökt få vovvarna att inse att dom faktiskt egentligen är bästa polare (Mille fick för sig att Martini först var terrorist i Al-Qaida som skulle utplåna mig).
- Försökt få slut på allt juckande (som uppstod när som kom på att dom faktiskt var bästa polare egentligen).
 En mycket givande morgon över lag. Skall försöka styra upp en lika aktivitets-späckad dag. Nu ligger dom små liven på varsen ända av sängen och pustar. Det kan inte vara lätt att vara i size av ett riskorn och busa rundor i en säng för dom stor som Atlanten (Nej det är inte 2 St Bernards).

Jag hade tänkt mig, lyssna på detta, en....lång promenad i parken! Jag vet, jag är helt wild and crazy, jag borde bli möhippe-arrangör eller liknande, för mer våghalsig än mig kan man helt enkelt inte bli. Hur crazy detta än må låta så lovar jag att ta det ytterst lugnt i parken och inga djur kommer komma till skada. Promise!

Tjyss!
(åtminstone som Frida skulle sagt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback