Tüstnad när jag skall suuuva

Hej svej and all that.
Nu har Martini blivit hämtad igen, efter den tredje passnings-dagen. Det har varit en underlig natt då jag somnade nåt med 4 inatt och skulle upp 7. Ett gäng med bråkandes killar underhöll mig mellan 2 och 4 på parkbänkarna precis utanför fönstret. Till sist fick jag somna med mp3:n i öronen för att slippa höra deras kackel. Rönnen skall vara ett studentboende, men det verkar bara vara jag som studerar och arbetar och gör saker med mitt liv i hela byggnaden. Jag tror att alla andra fejkar sina studieintyg. Kanske köper dom svart på Möllan...

image214


Såhääär arg blir jag när jag inte får mina femtioelva timmars sömn!

åsså puss!

Kommentarer
Postat av: Madde

Martini med family tackar för passnings hjälpen! Även om han hade kunnat följa med så blev det smidigast att bara ha en hund att hålla reda på. puss å kram =)ses imorgon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback