Nej nej jag vill inte ha!

jag vill absolut inte ha en flottig kladdkaka med floursocker på...ego vill bara springa till coop och köpa femtioelva kilo onyttigheter...bööhh...

 


Hatar när man blir materialistisk..Men den är så vackert smidig... HELVETIKA. Fast jag kan tycka att rosa mobiler har blivit en smula överskattat (Sneglar ner mot min egna rosa nokia..)

 
Bilden är tagen från samsung.se


Jag drunknar så vacker denna mannen är. Ms. Blair=lycklig flicka.
(Men egentligen kanske han är en skitstövel. Eller dödstrist. Ja, det är han nog..)

image193




Madde och Ramin var här och skulle plugga med mig var det menat.. Vi skrev en paragraf på 6 timmar..
Vi hade en del annat för oss, som att äta och sova  (ja Ramin somnade faktiskt i sängen) och springa till läskmaskinen i omgångar. Vi är så konstruktiva.

Dax för nått annat. pöss

Kommentarer
Postat av: Kasparalice

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback