Need a jacka

Det är bara så jevla great att jag tappat min jacka. Bara så great. Hur kan man "glömma" en jacka på ett café/parkbänk/nån annan stans (jag vet ju inte exakt var den tappades..). jag får skylla mig själv och skämmas för min slarvighet. men nu behöver jag helt enkelt en ny jacket som kan färdas med mig everywhere och vara ständigt rädd att bli kvarglömd. Kanske vore mer rättvist att strunta i att köpa en jacka... så den stackarn för det bättre hos någon som verkligen bryr sig om den och vårdar den med ömhet, vilket jag förmodligen INTE skulle göra.

Får se om jag kan hitta nån modig rackare som vågar leva med mig.

Nu SKA jag till coop och råna deras natur godis-lager.

Ciao bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback