Kick för samvetet

Idag har jag haft jordens samvetsdag, har pluggat projektarbete med gruppen, ätit frukt, solat och kommit igång å tränat igen efter ett uppehåll på femtioelva år. Vet inte riktigt hur sol-grejen passar in i samvets-bilden, men de kändes bra iaf. När jag solat och redan svettades som en gnu i polotröja  och skulle träna så fick ja såklart trampmaskinen mitt i fönstret där solen sken som fan och TREVLIGT att mitt svettandes huvud lystes upp för alla på det fullsmockade gymmet. tjeena ja.


Har varit nyttig å käkat bakad potatis å sådant, och jag vet att man ska äta havregrynsgröt med små tomatskivor och springa runt på konsum å leta efter produkter med GI symbolen på när man är nyttig, men JAG tycker att jag e duktig som äter bakad potatis med gurksallad och inte chips å dippa till middag.

nu e de plugg å disk!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback