Hoppla tjosan!

När jag väl fått ner "Stomp the yard" (trodde jag) så visade det sig att det var en helt annan film. en annan typ av film. Host. Så nu sitter jag här och är på gång att kolla på Step Up istället. Igen. har verkligen sett den sjuttioelva gånger men jag är en person som kan se filmer om o om o om o om o om...ja ni fattar.



image200

    


Annars har jag bara pluggat mig till magsår och vandrat promenader i värmen (som nu verkar vara ett minne långt ner i bakhuvudet..). Lillen hittade ett fint sommarträd att stretcha under. Jag har även invigt min randiga sommar-topp/klänning. I likey. Bild nummer 4 pekar på en hårt arbetandes grupp på Orkanen, Madde filofoferar om värdsliga ting. Eller så kanske hon bara är sugen på en cola...

Idag fick jag även paketet från FN med en liten FN-pin som jag stolt skola bära på alla mina läder haha, och deras superintressanta tidning "Världshorisont". Jag skall kontakta Malmös FN-förbund/förening också så ja kan komma igång och göra någon nytta. Fick alla kontaktuppgifter i ett brevi paketet med. Hurra!

Pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback