Helt okontrollerbart

Jag har verkligen ingen kontroll på alla listor som uppkommer med jämna mellanrum i bloggen, dom liksom bara väller över mig. Nu måste jag ju givetvis hantera denna listan med.


Vad har du för puder?
Max Factor
Har du använt någon hårprodukt idag? nix
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? Inte en ända faktiskt
Var är du nu? at my house
Har du bråkat med någon idag? jag bråkar väl aldrig *flina*
Saknar du någon nu? aa
Isåfall vem? många :)
Röker du? najnaj
Tar du droger? så himmla onödigt
Vad köpte du senast? en geisha glass, 4 av 5 getingar. 
Har du åkt fast för snatteri någon gång? i och med att hja inte snattat så...njaäe...
När var du i en affär senast? pressbyrån för en timme sen
Mötte du någon du kände då? nä men jag va med någon jag kände. uppenbart?
Tycker du om dina grannar? ja dom e soofta
Anväder du icq eller msn? icq xD nostalgi! ja använder msn mer än flitigt
Hur många datorer finns i ditt hus? en.
När fick du senast en present? är det tragiskt om jag inte ens minns?
När gjorde du senast något riktigt dumt? allting är relativt..
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? en 
Har du några högklackade skor? oh ja
Finesse eller wella? obetydligare fråga finns nog inte
Absolut dance eller absolut music? vadå?
Vad har du för planer till helgen? sola, träna, plugga, shine,
Har du en hårborste i din väska? nej
Har du stadigt sällskap? japp av min hund
Vilken färg har du på dina underkläder nu? svart och gul
Gillar du dokumentärer? ja! nästan en smula besatt
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? ibland kanske..
Vilka språk kan du prata? svenska, engelska, spanska, italienska, franska. flytande. inte. 2 förstnämnda iaf.  
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18..eller 20 på barer. samma iaf.
Cigaretter då? ska förbjudas world wide. femtioelva års fängelse utan undantag.
Borde man få röka på pubar? läs svaret ovan.

Är du sugen på något nu? massor av saker. som sötsaker, klara tentorna, åka utomlands, jobba innom FN.. 
Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? alltid. nä..utom när han bajsar långt inne i en buske.
När fikade du senast? nu i veckan. fredags I believe..
Vem pratade du med senast? maddelajnen
Vad pratade ni om? säkert något riktigt stört. 
Brukar du bada i sjöar om somrarna?
Vad ska du göra ikväll? städa, träna å sola. om min ambitiösa sida får styra mig 
Vad vill du göra just nu? vila en smula sen åka och träna. vill köpa en mopp med!
Vad har du ätit och druckit idag? en banan, en cappuccino, en taco-rulle, ett par chipsbitar (därav träningsnojjan) en geisha-glass.

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka? har ju ingen för den e ju borttappad= jävla idiot mig!
Vad använder du just nu för skor? vita ballerina, blommiga ballerina och rosa vita sneakers oftast.
Favoritmaterial på kläder? öö? sånt som inte är gjort av döda djur..
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ibland mkt lite ibland mkt mkt. kanske mellan 400 och 1500
Vad har du för byxstorlek (även jeans-storlek)? 38 alt. 30
Vad har du för tröjstorlek? 38..beror ju så mkt på hur man vill att den ska sitta. ibland 36 ibland 40!

DITT RUM
Stort, litet eller mitt emellan? 26 kvm
Vilka färger går rummet i övrigt? diskreta färger med detaljer i mer utstickande som rött 
Favoritmöbel i rummet och varför?  är datorn en möbel?
Vad har du där inne av följande:
a) tv?
ja
b) video/dvd? ja/ja
c) dator? ja
d) stereo? nej
e) telefon? ja
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? stort lummigt område
Vad gör du oftast i ditt rum? allt, bor i en etta 

SOCIALT
Hur ofta festar du och vart brukar du gå? går i vågor. slagts RnBgolv eller Shine
Senaste konserten du var på? mariah carey i köpenhamn. (L)
Pub/krog eller diskotek? först pub sen klubb
Röker du och i så fall vad och hur mycket? blä and tvi and USH
Privata fester eller "ut"? beror på
Dansar du mycket? när ja e ute jaaa!
När ska du festa nästa gång? vet inte. kanske Shine på lördag 

BLANDAT
Vad heter din morfar? Han hette Göran
Var har du i din:
a) jackficka just nu?
har ju ingen jacka dummer.
b) skolväska just nu? lots of crap 
c) handväska eller liknande just nu? lots of crap
Vad är du beroende av? Datorn, mina nära och kära, min mp3
Vilket land kommer du ifrån? Schweden
Vilken sorts lipsyl använder du? försvarets
Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen alls. är inte mkt för religion alls.
Vad bor du i (villa, lägenhet, husvagn...)? Lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback