Det är hårda tider

Men med resultat! kan man hoppas...
Efter 5 veckors slit med projektarbetet (B-uppsats) kan vi kanske konstatera att jag nu faktiskt ser ett slut på den långa...mörka...trånga...tunneln. Vi är nöjda med det rätt klara resultatet och förväntar oss minst ett A på arbetet! Anything below the top-grade is simply unacceptable!

Nu skall det slappas med naturgodis och vovven och filmer för att sedan anta utmaningen att studera inför 2 paralella tentor nästa vecka. Tror ni att jag lyckas? Funderar på att fokusera på en av dom bara istället för att floppa på båda..får se hur pass mänskliga frågorna är när jag får ut dom. Förmodligen helt omänskliga.
Imorgon är dag 1 på min hundpassnings-weekend. Madde skall vara med på Hässleholms utställning med sin andra vovve Kicker alla 3 dagarna (Fre-Sön) och jag ska agera support för Martini som ej får följa med. Vi ska ha så müsigt!

Håller på å få ner Stomp the Yard, ska se den med min enorma naturgodis-påse. (Jag VET att det inte är mindre fett och liknande i naturgodis, men det är nyttigare och bättre för magen än laboratorie-blandgodis gjort på kemikaler). Mina favoriter är jordgubbar i yogurtchoklad och cashewnötter!

Nu ska jag nog studsa iväg och roffa åt mig en rejäl bag med nature candy på direkten! Can't wait en enda milimeter! Känns dom det är fredag nu, vi har suttit på skolan under helgerna också, så det känns som denna skolveckan varit typ 15 dagar lång. Me need some energy!

Puss! (K)

Kommentarer
Postat av: Ravnlovise

Big tnks for interesting and useful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback