dagens must-do's

Idag skall jag:
- Läsa en massa till tentan
- Städa (jag borde hyra in någon som gått "röj-en-mina" kursen på FN förbundet, det är väl de kriterierna som krävs för att städa upp i mitt hem).
- Gnälla över tentaångesten som jag skapat själv genom att inte plugga lite lagom varje dag utan pusha fram allt tills minuten innan.
- Köpa schampo ---> ducha.
- Träffa jennie och må dåligt över att jag måste bli av med pengar på stan.
- Kanske må lite bättre efteråt när jag äger en jacka (ja, jag äger ingen alls för tillfället!) och en sjal (äger ingen sådan heller för den delen) och har införkaffat persiko-yoghurt godisar.
- Sen kommer ja förmodligen må dåligt över att jag ätit persiko yoghurtgodisarna, vilket kommer gå över imorron när jag motionerat bort ångesten.

(Sen kommer jag säkert även vinna en stor summa pengar, bli kär i någon och få veta att jag fått A+ på alla mina tentor).

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback