ay ay ay

Sicken hektiskt dag. Mitt internet lade ner, precis när jag behövde min mail som mest inför tentan *neej* Fick kasta mig ner till biblioteket på skolan och försöka fixa saker å ting. skulle lånat en viktig bok med, men personen som hade den hade ej lämnat tillbax den i tid så ja fick gå ner å köpa den på akademibokhandeln för 500 spänn. This was a great day for everyone! Nu har ja boken och dokumentet från mailen iaf, och snart e det jobb. och med tanke på att det är fredag nu så blir de gotte ikväll! :D Jo för DET gillar man.
Har blivit förkyld (allergisk?) också.. men det är det väll ingen som dött av! (eller?..)

JA jag är fortfarande på jack-jakt, let me now om ni ser nått fint nånstans =)

kim ala nyvaken. kl 09.00 Fredag morgonen. beautiful disaster! jag ser vindögd ut under ögonlocket xD

image241

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback