Amäh Tjeena

 
Tini var trött som fan imorse klockan 7. Men de var ju inte jag, jag fick ju sova hela 3 timmar!


Den fantastiska toalettstolen. Det räckte att man höll handen över spolgrejjen ju... Kändes lagom magiskt. Ett bra påhitt för den extremt kliniska...


Tipsa tipsa tipsa! Totalt AP-god..så man nästan drunkar.


På tal om apor, om ni inte förstått det så är det en urangutang jag bor med, INTE en hund. (här sitter han så fint på min axel medan jag ligger vid datorn, väldresserad är han).


Jag har en hel hög med läsning ikväll! Mumma! Amerikanska ELLE, Ridsport och Ethnicity (gissa vilken som är för tentan..ni kan aldrig gissa!


Skall kränga vindruvor och glo på parlamentet med, 20.30 sharp!


Här sitter min urangutang i fönstret och filosoferar på min hög med skolböcker (antingen så indikerar han på att jag måste börja läsa snart, eller så menar han på att han sitter i vägen så jag inte kan ta böckerna. Jag tror stenhårt på sistnämnda)

image233

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback