dont know..

Vet inte vad jag skall välja att läsa i höst. Dessa är alternativen på IMER jag funderar på:
Peace and Conflict, International relations, Human rights, Communication in English 3, IMER 3, international programme for european studies.. Tough choice. Tål att tänkas på..Hade ICKE tackat nej till en snabb spanska kurs, för att fräsha upp minnet sedan gymnasiet och att lixom avsluta spanska studierna med en kurs som fulländar allt jag läst...så att ja kan prata spanska någorlunda stadigt.
Ska nog läsa lite spanska sen efter examen om jag har tillfälle, eller iaf låna hem en sån "lära sig själv-box" från bibblan eller liknande. Undra om orkanen har sådana? Måste dom nästan..

Var med Madde på Malmö internationella hundutställning idag och assisterade när hon ställde Martini och Kicker. Det gick himmlans bra och Madde va nöjder. Jag lekte lite paparazzi runt Whippet-ringen också, då mamma vädjat och bett om lite Whippet-bilder. Dom är för fina dom vackra skapelserna!

Nu skall ja läsa ut kompendiet. Pusselikram

Kommentarer
Postat av: Niklasnatasha

A very nice site keep it up. Regards


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback