Diplom och kollektivt självmord?


Idag fick jag ett diplom för mitt klarade kodningsprov *klapp på kinden* kändes lite sisådär lågstadie..typ "grattis du har sprungit knatte-milen"  ungefär. Men jag ska rama in det. Gud vet hur mkt jag kämpat med det provet och man ska se det de första man gör när man kommer innanför min dörr.
Sedan var det hela den här biten med jobbet...
Shit pommesfrittes och herregud är då min helt personliga åsikt om kvällens arbete... Jag och David stod på "skiljning av stora brev" som går ut på att man står vid ett rullband där brevhögar kommer åkandes med stora & små brev samt små fladderlappar (ni vet sånna "ja tack jag vill prenumerera på Se&Hör"), och så skall man plocka ut de stora A4 breven och slänga i rännan framför bandet. Kanske låter som universums simplaste IQ noll uppgift men kaxa lagom när det kommer berg ala mount everest och du skall skilja ut alla stora brev innan berget hunnit passera..för att sedan klistras ihopa med nästa mount everest en halv sekund senare...för att dom som häller ut posten från säckarna ner på rullbandet gör de för snabbt å inte fattar att mount everest 1 åker ihop med mount everest 2 osv...
Vi slet som slavar och svetten rann ner för pannan medan vi försökte bemästra dessa helt kollossala brev-berg..och högen växte högre å högre på nästa station där dom skulle plocka ut fladder-lapparna...så det blev brev-översvämmning på typ alla stationer av rullbandet....helt total panik så vi var tvunga att stanna bandet superofta för att kunna återfå nån slags hittepå-kontroll,  sen vrålar Monica: Försöök hålla banden rullande hela tiden så vi kommer hem nån gång! JAHA? Jaja, nänä, men trevleeet lixom...visst, sure, fine, ja kan hålla bandet rullande, men inte ett enda brev kommer bli plockat... antingen stanna bandet och sköta sin uppgift..eller låta bandet gå och stå å glo på mount everest efter mount everest som drullar förbi..???....

And thats friday!




Här är en bild från partyt hos Jessica förra Fredagen.. ni vet den festen där vi var dom enda nyktra? Ni kanske förstod det med tanke på hur sjukt heta vi blev på bilden och de lite diskreta sugröret i min mun?


yo


Åsså Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback