And once again...

Vilken svordom använder du mest?
Satan

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
09.00

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nä, jag vill vara med.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En cykel :)

Har någon någonsin kallat dig lat?
Oj?varje dag när jag bodde hemma :S

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nix, inga problem på den fronten

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Min CD spelare står i förrådet..
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
När det gäller mjölk- vanlig. ALLT annat- choklad

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej. Jag minns aldrig sånt endå.

Använder du huvtröjor?
dagligen, at my house

Kan du vissla?
ja visst kan jag det

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nä, trams

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Det värsta nöjesfältet kan erbjuda mig!!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Såklart.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
040

Tittade du på tecknat när du var liten?
Vadå liten? När skulle man slutat?

Är du blyg inför det motsatta könet?
kan vara blyg i allmänhet ibland, har inget med kön att göra.

Vilken film kan du alla replikerna till?Hmm, Alla sex and the city avsnitt..

När flög du senast?
När jag gick i 2:an på Gymnasiet, till Mariah Careys concert i sthlm.

Läser du för skojs skull?
Oh ja, men numera blir det bara studentliteratur

Pratar du några andra språk?
English.

Har du gråtit offentligt?
Jaahaha

 
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Önskar massvis och planerar en del

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Med tanke på att jag läser på högskolan så försöker ja snappa upp en del ;)

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Välja? Då väljer jag piercing.. Helst inget av det.

Kan du kasta macka?
Av en slump har det hänt, inget jag brukar pyssla med

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nä, hade gärna gjort ett besökt

Vad har du med dig in på bion?
sötsaker

Vem är din favoritlärare?
PHILIP CLOVER

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Jadå

Gillar du att flyga flygplan?
Jaaa

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Lyhördhet, ambition och jäkla massa humor. Han kan få vara söt med. ^^

När sov du senast på golvet?
Ajaj, jag har ju stengolv?

Vilken är din favoritdrink?
Orgasm

Gillar du din boendesituation?
Som in uta..

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8

Äter du frukost dagligen?
Jahadå.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Oftast, speciellt förstnämnda

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Naj

Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nä, men det är kul att kolla. Kajsa och jag jämförde alla saker på en gottehylla en gång xD

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22! Tjohejj vad tiden går

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja. Folk lär ju aldrig sig.

Tror du på liv på andra planeter?
I form av minipartiklar kanske..

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jävla MKB-tanten

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte på gud. Varför måste man stava det med stort G??

Gillar du senap?
Näe..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
gaaahhhaahhh whyyy?


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nää, huvva!!!

Sover du på sida, mage eller rygg?
på alla håll och kanter

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
en blandning av alla karaktärerna i sex and the city, perhaps?

Har du någonsin köpt något från eBay?
nej

Skulle du säga att du är trendig?
hahaha nä fan va töntigt

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
säga nej?

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Hon prinsessan. Tyckte om hennes kanelbullar

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Jag får nästan utbrott

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Pojken som kallades det

Vad är du allergisk mot?
jag tål nog det mesta. Kanske stress och folk som inte fattar isåfall.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Jag äter inte kött.


Kommentarer
Postat av: Jackmette

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

Postat av: Jackmette

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-01 @ 13:02:14
URL: http://jackmette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback