and I didn't even kill him!

Fick ett hav av spydiga kommentarer över mig idag när jag och Mille väntade på bussen från djuraffären. "Små hundar e väl ättriga allihopa, vadå? gillar han inte att man klappar honom? vill han inte ha sällskap? höhö vad stora söta öron du behöver ju inget surround ljud hemma dee ju bara att koppla in sladden i hunden..."
Ja för SHIT vad jag rullade runt på marken av skrattattack åt hans jevla idiotiska skämt...
Folk tycker man är dum som isolerar sin hund i en transportväska, men fattar aldrig att det är från just dom man isolerar hunden... Nästa gång jag ser en bäbis ska jag gå fram å ta på den, lyfta upp den från barnvagnen, vända å vrida å påpeka att den e liten och gullig, men inget att hänga i julgranen. sen ska ja stå en timme och granska mamman från topp till tå som om hon inte hörde hemma på den här planeten, sen ska jag stirra ut hennes unge i tusen år, sen ska jag börja visska till alla rumt om å ge onda blickar.

vadå, de gör ju alla andra mot mig och mille... Wanna know how it really feels?

Nu har jag laddat ner Pan's Labyrinth, den ska va svinigt bra...men den utspelar sig i Spanien och jag fick ingen text till. Upp till bevis att jag läst spanska sen 6:an ;)

Ska se den nu,lär ju få stoppa var 3:e sekund och slå upp ord! xD

Sen ska ja nanna kudde, Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Alvinoda

Lovely site keep it i will be back that you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback