va? en lista till?

Vilken mobilringsignal?

nokias original
Vad längtar du mest till just nu? 
torsdag=österlen!

Hur gammal har du tänkt bli?
jag och pappa gjorde en deal när jag va liten att vi skulle bli 100 år.
Kan du gå ner i spagat?
den porrställningen? Nej tack
Vad åt du senast?
Crêpes
Har du varit kär i en kändis?
amen vafan. de kan man ju inte bli
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Röd
Vad ska du döpa dina barn till?
Om min nästa hund räknas, så ska den heta Belize [beliiis]
Sommar eller snö? 
sommar, hela tiden, alltid!
Bikini eller baddräkt?
bikini

Är du mörkrädd?
ja som fan

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
vet ente, har väl kanske hänt

Riktig gran eller plastgran?
Riktig gran
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt

Senast lästa bok? 
Hmm, "stereotypes, cognition and culture"

Vem kramade du senast? 
vovven!  

Älskar du att sjunga? 
JA!

Vill du bli president?
nejje
Har du spelat kille i en teater?
Ja, jag spelade Butter en gång
eller bada?
Baaada

Har du tråkigt?
nee :D
Hur tar du dig till skolan?
hellst cykel, men en sån har jag ju inte. bussen, ibland går

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
nä men som en massa annat skit :D
Sjunger du på toa?
jepp

Vilken färg har din jacka?
svart

Använder du långkallingar?
i skidbacken 

Är du höjdrädd?
som inuta...

Vilket land vill du åka till?
var e de varmast?
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
en webcam conversation
Vad ska du göra NU?
dreggla på sista minuten resor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback