ooj

Hemkommen från träning, pastan slank ner fort som fan i magsäcken då det blev en kass frukost, shame on me.
Idag SKA jag rensa ut ALLA mina kläder och diska. punkt slut. Jag är lite rädd att jag ska ha tenta mitt under min semester så jag ej kan åka bort i Augusti, jag vill vill vill åka iväg runt den 20:e Aug!

Min mamma berättade nyss att hennes grannar , familjen i huset mitt emot, tydligen är jättestökiga och springer runt och skriker och jagar varandra dag ut o dag in. I torsdags hade flickan i familjen hoppat ut genom fönstret (andra våningen) för att komma undan den galna pappan. Förr har dom även kastat runt möbler och köksfönstret hade krossats. Herrejösses! Fattar inte hur sånt kan pågå under en längre tid när alla i grannskapet hör och ser det varje dag. Förstår om det pågår bakom stängda dörrar och ingen i familjen vågar anmäla, men när dom praktiskt taget verkar göra rena rama reklamen för sin misshandels-panik-familj så undrar man..

Kommentarer
Postat av: Joandrine

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback