gurkaaa

Slagthuset last night. Efter ett antal drinkar fick vi självklart spatt och skuttade iväg för att shaka. Dessvärre var det tyvärr mindre trevligt.. speciellt när nån snubbe som Jennie kände drog iväg med Jennie och sa att hans polare va intresserad..av..mig..huh? nej tack inte sugen. adjö. Sen gick ja faktiskt hem tidigare, party mood= low, så ja la mig i sängen och myste med lill-plutten å käkade resterande godis och kollade på Clueless. MUCH BETTER! Idag är det slapp-maraton, sex and the city och städa på schemat. Bjuder på pluttebilder från helgen.



Hej jag heter Edwin och är alldeles underbar.



three-way-vovvebus!



lill-mise hos pappa! "hej jag får plats i en skål på en kvadrat decimeter".

Kommentarer
Postat av: kajsa

gud vilka bra bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback