Blogg-convergence och nattliga samtal

Hallu, ikväll är det Montell Jordan och Shine! Jennsi och jag är så jävla laddade, vi ville börja fixa oss igårkväll! Sitter här nu runt 11 på morgonen och känner otålighet. minstsagt. Det jäkla göttiga är att Shine är en RnB klubb, så innan Jordan går upp på scen så dansar man till braaao música, och efter han gått av scenen så foooortsätter man dansa till braao música. Kommer bli alldeles knäpp i huvet av all satisfaction!

Fick ett telefonsamtal klockan 04.20 inatt (imorse?) av lilla fröken Sara, som kände för att prata av sig om diverse saker, vandrandes till Malmö från Arlöv. Hon valde den ytterst perfekta tiden måste jag säga. Jag misstänker ingen alkohol bakom hennes beslut att ringa.

Moreover, jag tycker att de flesta bloggar jag läser ser sjukt likadana ut (convergence Madde cooonvergence hahaha vi lääär oss). Folk skriver om hur mkt dom längtar till värmen kommer för då kan dom ha på sig sin nya sommarklänning, dom lägger in dagens outfits varenda dag (och använder sig oftast av 4 bilder som ser likadana ut), dom lägger upp ett kollage på en outfit dom tycker är fin eller skulle vilja ha (tror bestämt dom kallar de önskeoutfits), dom skriver om att dom ska till stan idagoch skulle vilja köpa den där sööta klänningen eller bokinin, dom ställer frågan "bikini eller baddräckt i sommar?" som om det vore viktigt, dom lägger ut bilder på kändisarnas bikinis, dom skriver om conceptet beach 2007 (så sjukt uttjatat och larvigt för övrigt). Jag kan iaf se ett stereotypiskt mönster mellan otroligt många bloggar, undra om någon av dom skulle våga skriva om deras ambitioner och framtidsdrömmar (för ambitionen kan ju inte bara vara att tycka saker om söta bikinis och visa vad man har på sig?)

NU skulle man ringa å väcka Jennie! MONTELL JORDAN MONTELL JORDAN!

pöss

Kommentarer
Postat av: Madde

Min blogg lär iaf ALDRIG converga till Beach 2007 *flin*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback