absolut sämst..och bäst!

Okej jag ska bara äta upp min fullkornspaj (ja jag skrev de bara för att ni alla ska reagera på ordet fullkorn och tycka att jag är jordens nyttigaste individ och bli sjukt impade av min hälsosamma livsstil) sen ska ja berätta för er hur min dag varit so far, och hur den kan jämföras med min kommande helg.



Update!

Ja, vi hade opposition idag på projektabetena. En grupp fick beröm så de svämmade över och blev praktiskt taget hyllade, en grupp fick så mkt skit att jag bara satt å gapade. Det var så oproffessionellt och nedklankande. Även vi fick ta en smula kritik, och läraren framställde de som att vi fick IG inför klassen när vi fick G...Jättetaskigt var det.
Kritiken som skulle fokusera på positiva aspekter och vara konstruktiv resulterade i nedklankningar och negativitet.
Ett ganska obehagligt seminarium. Både mellan lärare-elev och elev-elev. Vi fick som sagt godkänt, men valde att satsa på att höja betyget.

För att nu jämföra denna hemska förmiddag med min kommande helg: Jag och Jennie skall se Stomp The Yard ikväll! Och imorgon har vi biljetter till Shine där Montell Jordan skall uppträda=WOAAA. Längta sönder min själ!


Update!

Har sett Stomp The Yard. Superbra gjord, skickliga skådespelare, inget pluttenutt som i dom andra dansfilmerna, fräck koreografi, asbra danscener, minst 4 snuskigt heta mörka killar i varje scen...SUCK den va så jävla bra.
Jag och Jennie var i en helt annan värld när vi gick ut ur bion. Jag är kär i Neyo, och cirka 7 andra från filmen. I vilka länder är det tillåtet med mass-bröllop??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback