ett steg upp

aningens bättre idag. kanske pga träning? om så är fallet så funderar jag på att bli träningsnarkoman för resten av mitt liv. funderar även lite på hur jag skall kunna klämma in en hel natts sömn inatt..kommer hem från jobbet 22.00, och skall upp 05.15.. med en granne som vill förfesta varje dag tillsammans med sin monster stereo-bas, som oförnekeligen härstammar från en helt annan planet där ljudnivån verkar ligga på 100000000000000000000 decibel eller va de heter. så det här med att sova kanske kan uteslutas ur schemat, men det hade varit trevligt. Det roligaste i världen just nu är att jag äger typ noll kronor *flina*

ja ska åka å handla nu, men mina monopol-plast pengar. adjö!

Kommentarer
Postat av: Juliusgabrielle

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback