Undra kunde jag

Autogiron på min gamla lägenhet drog pengar idag, den sista dubbla hyran jag kommer ha eftersom mitt avtal går ut den sista februari, men dom hade ju visningar för 2 veckor sedan, borde dom inte hinna få den uthyrd innan den sista febr.då?? Om dom får det, ska jag få tillbax pengar då? Jag kan inte få tag på Nydala-kontoret för jag hittar inte deras nummer någonstans. Jag skall dit idag och städa klart tror jag, men jag tänker inte stressa med det om jag kan ha lägenheten en månad till! Borde dom inte ringa mig eller skicka brev..?


Kommentarer
Postat av: kajsa

Faaan vad fin din blogg är nu :O :D

Postat av: Ingeselina

thank-you for the good and valuable information on your site

2009-03-20 @ 08:08:18
URL: http://ingeselina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback