nu går det uppför

Stigma går fasligt snabbt att läsa, eller hade gått fasligt mkt snabbare om jag inte behövt stanna upp och fundera lite efter nästan varje mening. Inget svårt språk, men då å då kan Goffman klura till det lite. Det känns som han skriver ner exakt vad han tänker ibland, vilket kan vara en smula förvirrande from time to time. Skall snart till posten, ska först koda med Åsa sen jobba. Jag SKA få bättre resultat idag och jag SKA lämna in båda resultatpapprena till Monica. Sådetså.
Det känns som det går lite bättre på alla fronter nu... ja håller på och vänder tillbaka mitt dygn, vaknade 10 idag istället för halv 1. Fick ett tips av David att gå å lägga mig runt 3-4  och tvinga mig upp 8 så jag går och lägger mig i anständig tid på kvällen sen, men jag kom på att det inte var nån bra idé just idag, för ja ska läsa och jobba- inga bra aktiviteter att vara dödstrött under. Jag får nog fixa mina dygn efter helgens nattjobb istället. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback