Most certainly a new life

Nu har jag lämnat Nydala bakom mig och kommit tillrätta på Rönnen. Jag älskar varje minut och milimeter av min nya lägenhet. Det gick relativt smidigt att flytta och plocka upp, med en massa hjälp av nära och kära. Im so happy!
Nu känns det verkligen som jag inlett en ny epok av mitt liv, ny lägenhet i en helt ny del av stan, nya känslor, ny kurs i skolan, nya tag, ny energi, nytt år.
Till och med Mille verkar känna ny energi. Han sprallar runt och trivs som fisken i vattnet.

(Kan tillägga att jag tittar på Sex and the city, avsnittet när det tar slut mellan Carrie och Aidan pga hennes otrohet, krokodiltårar...)

Jobbade under nyårsnatten. Det gick relativt bra, rätt lite folk innan tolvslaget, sedan stängde vi under årsövergången, för att sedan slå upp portarna för en enorm folkmassa som inte ville skingra sig förrän runt 6 snåret, rätt galet blev det med tanke på att dom först satte mig och Anna på samma sida, de två som fick i sig mest champagne...

Kommentarer
Postat av: Morganagnete

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback