Missbrukare

Annars är jag hög på ibumetin hela tiden och konstant. Såfort ja känner att en tablett börjar släppa så tar ja en till...kanske sisådär var 8:e timme. Tar ja inte tabletter så ligger jag i sängen och skriker av smärta, men trevleet lixom.

Snart ska jag och Madde på date, vi ska se the holiday mumms och älska! Den filmen e så himlans megafin. Ska kurera mig och åka om sisådär 2 timmar.

Vi var dessutom på slagthuset i fredags, och jag genomled det utan några större svårigheter, är inget fan av slagt, men det var riktigt trevligt denna gången, också var vi ju ett gäng med helt fantastiskt mysiga töser! Bilder finnes, men min dator verkar inte vilja acceptera dom..så dom går inte att visa, MEN dom finns.

Nu ska jag äta quorn-tacos med tio kilo purjolök i garlic och ört-tortillabröd!

Kramkalas

Kommentarer
Postat av: Andmanchester

Very Good Directory !!!
Keep It Up.

Postat av: Svenfelicia

Great page I will be a return visitor!

2010-05-19 @ 09:08:47
URL: http://svenfelicia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback