kom igen goddamnit!

TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK.

Im so sick of it all. Just nu VILL jag faktiskt till jobb, jag är så trött på tenta-press, prestationsångest och nonstop-pluggande. På jobbet kan man stänga av skoltankar och bara jobba fysiskt istället för psykiskt.  Låt mig få vila en dag for the love of gad. Åh med vila menar jag inte ligga hemma och slappa, men få slippa pressen i medvetandet, att hela tiden vara psykiskt stressad över tenta efter tenta efter tenta. Jag vill kunna SKITA i alla tentor och bara ägna mig åt annat en hel dag, kunna gå och träna, fokusera 100% på vovven, planera saker, laga avancerade middagar, upptäcka fler fina promenadställen, se en bra film...

På Onsdag när alla tentor e avklarade skall jag göra allt det jag skrivit nu, det ska ja tamejfan göra.
Checklista för onsdag:
- fixa me mitt friskis-kort.
- lära Mille en ny konst
- kolla upp mer om Minor Field studies
- laga en jättegod middag
- gå långpromenad med Mille till stan
- tvinga Frida att ha sex and the city maraton med mig / alternativt se en bra film in my lonesome.
- göra upp en mat-structure för hur jag skall bli nyttigare.

Ni ska minsann få se på grejjer. DET ska ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback