I can´t quite get it..

Nu har stressen, oron och paniken släppt, och utav det har min visdomstand börjat värka (samma kväll ja skulle bli klar med tentan..), och feber uppkommit och jag mår jättedåligt. Vafan då! Nu är jag ju faktiskt klar och har lovat tjejerna att gå ut imorgon som firande av förlänging av anställning och slut på tentor..
Det verkar som jag inte riktigt kan få till det så jag mår bra. Jag hoppas att det släpper om några dagar iaf.
Vaknade 04 inatt av smärta i visdomstanden, och kunde icke somna så jag satte på en film. Sen vaknade jag 09 och kunde inte somna då heller så jag gick ut med Millisen och såg en film och betalade räkningar..och nu sitter jag här, klockan e nu 10.30. Känner att jag kommer må dåligt imorgon också, fasiken!, och det är ytterst möjligt att ja kommer de på lördag med och inte kunna jobba..uufh! ja måste ju jobba, fattig student+måste jobba=kimsan minsann.
Nu ska jag kolla om jag har någon feber kvar, och åka å sola om läget är stabilt, för att få ordning på min hy *suckans* Tänk vad mycket symptom man får av att ha tenta-oro och stress:
- Depression
- Breakdowns me jämna mellanrum
- Humörsvängningar
- Inte tid att äta=näringsbrist
JA och när man väl har lämnat in allt och är klar, när då får man:
- Feber
- Infektioner här å var, som antagligen har uppkommit i min visdomstand.
- Ont i örat och halsen
- Huvudvärk
- En smula migrän

Ja, det e lixom bara att tacka och ta emot helt enkelt. HOPPAS det är betydligt bättre imorgon, pliiis for the love of gaad.

Nu ska jag gå bort till Willys och stor handla, undra om man kan gå hem med hela kund vagnen om man lämnar tillbax den sen igen, hihi..fast det är nog mer pinsamt än förbjudet....

Kramkalas!

Kommentarer
Postat av: Albinalice

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback