Dax igen då

Då  fick man andas nån dag eller 2, innan det är dax för tenta nr 3.
Jag och Madde satt på skolan igår och skrev en gemensam del på hemtentan, vi sattsatt mellan 10.00 och 18.00, med andra ord vi flyttade temporärt in i skolan.
Nu ska ja skriva in det vi kom fram till på dator och sen läsa och skriva min sista hemtenta och sen flyttstäda min gammla lägenhet och sen svimma av utmattning.... jag bryter ihop med jämna mellanrum nu mera, jag har varvat upp mig till en hastighet som inte går att varva ner igen. Min hjärna speedar så jag ibland får svimm-attacker och allt svartnar, ganska jobbigt.

men jag hoppas att det blir bättre sen när det lugnar sig med tentor.

Nu ska ja läsa religion, kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Marsmacgyver

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

Postat av: Pellestella

good job please keep on the good work

2010-12-07 @ 08:36:24
URL: http://pellestella.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback