Update

Liten blogg om vad jag pysslat med de närmaste dagarna dårå:


Har spatserat runt på området med lillen, har varit mkt fint väder!
Här är Rönnen där vi bor:

rönnen



Jag och Mille har varit duktiga med att gå upp tidigt om mognarna numera, här är vi på kl.09.00-promenad i Ellstorpsparken:

kl9promenad


Sen har det ju blivit en del plugg, lite trist :/ men Mille har hjälp till faktiskt, som bilden här då visar hehe:

plugga


En liten jag påväg till skolan minsann, ganska mycket nya intressanta saker har vi börjat diskutera nu, skoj!

tillskolan


Har solat lite med, börjar bli ytte-pytte lite skillnad höhö:

solbränna



Vi har fått dom nya personalkorten från Burger King nu, fick en smärre chock när jag såg dom. Jag är burger king??

crew



Jag tog mig även friheten att gå hem från stan, tog 23 min med skoskav. Trevligt värre att kunna gå hem numera! Strålande sol och allt, hur müsigt som hellst!

gickhem


Jag har kollat på fasligt många sex and the city avsnitt..Ser inköpet av hela boxen som en välförtjänt investering!

sexandthecity

Jag har ju, som konstaterat tidigare, en nybliven sjukdom som får mig att köpa dvdfilmer på REA utan hämningar, ja tänkte nu lista upp min nyfödda filmsamling:

- 2 "Vänner" dvd
- American pie the bandcamp
- The butterfly effect
- Köpmannen i venedig
- The hot chick
- Hundtricket
- Coyote Ugly
- Dark Prince
- Vingar av glas
- Bring it on
- Two weeks notice
- Raise your voice
- En prins i new york
- Anacondas
- Identity
- Hotel Rwanda
- Tina- what´s love got to do with it?
- Napoelon Dynamite
- Red eye
- Freaky friday
- A cinderella story
- My big fat greek wedding
- Brown sugar
- En prinsessas dagbok
- En prinsessas dagbok II
- La vita è bella
- Ten things I hate about you
- Beyond borders
- Girl with pearl earring
- The horse whisperer
- How to lose a guy in ten days
- Mean girls
- 50 first dates
- Glitter
- Hollow man
- Bridget Jones Dagbok
- The shining
- Djurkyrkogården
- Dagissnuten
- Ronja rövardotter
- Allra käraste syster.
- Just my luck
- She´s the man
- Dirty dancing havana nights
- SEX AND THE CITY BOXEN!









Kommentarer
Postat av: kajsa

omg Kim vad många filmer xD haha. vi får köra filmkväll nån gång tkr jag :D

Postat av: Anonym

Wow, big collection!! Take-away muggarna köpte jag på en sjugymnast/massage grossist på Vanadisvägen, Bofa heter butiken :)

2007-02-16 @ 00:12:08
URL: http://vofflan.blogg.se
Postat av: Emilamalie

Very resourceful, thank you dave

2009-10-16 @ 08:33:02
URL: http://emilamalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback