Spy galla!

Jag lade mig 21.30 igårkväll för att kunna ta mig upp tidigt på morgonen och plugga. Kl 23.45 vaknar jag av att det står ett gäng jättefulla killar utanför mitt fönster vid entrén och skriker allt vad dom orkar.
Det låter så ofattbart högt att dom lika väl skulle kunnat befinna sig i mitt rum, och Mille blev jätterädd och fattade inte vad som hände. Jag blev så jävla förbannad, och spelade in deras skrik på mobilen, och det lät verkligen som dom var i mitt rum när jag lyssnade på inspelningen.
Till slut när deras ljudvolym verkligen höjdes, och dom skrek så högt att det lät som nån av dom höll på att avlida, så hörde jag hur en granne några våningar upp skrek: HÅLL KÄFTEN JAG FÖRSÖKER SOVA!
Shit, en människa ett par våningar upp kunde inte heller sova av deras ljudnivå.... Men tack så mkt grannen som klagade, för sen dämpade dom sig en smula...sen stack dom.

Hoppas ni ligger i era sängar och mår skitdåligt idag, suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback