can´t get enough

Vad heter du: Kim Maria Louise Hild
Var bor du: Malmö (hade hellre bott i Brasilien eller i mitt i stan).
Trivs du där: okejdå
Brukar du läsa horoskop: bara om jag trillar in i ett.
Har du körkort: Nä, detalj
Favoritdjur: Hundar och hästar!
Festar du mycket:
Sprit, cider, vin eller öl: goda drinkar
Antal kuddar i sängen: 4
Äger du ett busskort: oh ja
Vad åt du till frukost: inte kommit så långt idag..men de ska bli risgrynsgröt strax
Har du haft sex idag:
Nästa mål i ditt liv:  finna kälek och ta examen i imer
Hur svarar du i mobilen: hallå ja
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Nä, med min lilla älsklings-vovve
Din hobby: hästar
Vad är det för veckodag?: Tisdag
Vad åt du senast: en falafel igårkväll
Vem fick du sms av senast: hmm..isabella?
Vem ringde dig senast: mamma
Godaste ölen du druckit: måste medge att alla öl smakar likadant
Vilka hårfärger har du haft: min egna bruna, och så fick jag ett tonårsryck i typ 6an å färgade det ljust..uuh
Vad såg du senast på TV: kollar inte på TV
Vad läser du för bok just nu: studentliteratur
Längd: 1.67
Skostorlek: 38
Hårfärg: brun
Är du kär i någon: Nej
Vad gör du om ett år: läser antingen C kursen i IMER, Human rights eller Comunication in english C kurs.
Önskar du att du bodde någon annanstans: brasilien eller malmö city som nämnts ovan...
Vilken parfym använder du: naomi campbell, cliniqe happy to be, cool water, Glamour by Ocimar Versolato.
Vilka skor använder du: Adidas Goofy sport, "uggs" eller pumps.
Dagens klädsel:
pyjamas just nu..

Kommentarer
Postat av: Steinaradele

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback