Vaknade gråtandes

Drömde att pappa hade dött. Drömmen började med att han redan hade dött och jag bara grät och grät. Vi var i någon stuga, jag kajsa mamma och eva. Jag hörde hans röst hela tiden, som sa att jag inte skulle vara ledsen. Vaknade kl 5 med tårarna fullkomligt strömmandes nedför mina kinder. När jag kom på att det bara varit en dröm och tänkte på hur verkligt det kändes att jag förlorat honom så började jag storböla. Höll nog på i minst 40 minuter innan jag fick sätta på en film för att tänka på annat och lyckades sen somna om av utmattning. Har aldrig drömt något så verkligt i hela mitt liv.

Vaknade kl 8 rödgråten och trött av feber, nu sitter jag och kollar på sagan om ringen. skall avvakta lite till och se hur jag mår sen, innan jag sjukanmäler mig från jobb idag med. vill gå dit, bara 2 dagar kvar tills semestern.

måste ringa pappa sen, kommer inte skaka av mig den hemska känslan förän jag hör hans röst.

Saknar er i Norrland!! Välkomstkomitté väntar när ni kommer hem! Puss


Kommentarer
Postat av: kajsa

men gud vilken hemsk dröm :O Jösses, det slår ju alla mina drömmar! Vi saknar dig också. Hoppas du blir bättre snart :)

Postat av: Mamsi

Lilla gumman så otäckt. Du ska vila och ta det lugnt. Kan inte pappa komma och hämta dig så att du kan vara hos dem några dagar. Inte jobba när du har feber! Kommer hem om prick en vecka. Har försökt ringa men du svarade inte. Är väl på jobb - envisa unge. Tusen pussar på dig!

2007-08-08 @ 20:28:15
URL: http://kaajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback