mamma kan sluta läsa redan nu..

... (vill ej göra henne orolig jö..) för ja tänkte skriva att feberfrossa har börjat komma krypande och jag fullkomligt jätte-ignorerar det då solen gassar på i hundra grader celsius och inte en enda minut får gå i spillo. Imorse kastade jag mig ut på ett lakan i solen, sedan tog jag och mille en monster promenix runt stan, jag iförd shots å pyttelinne, under konstant förträngning av febern som låg å lurade bakom svett-anfallen.

Men TJI fick ja, då det nu är värre, och jag faktiskt inte klarar av att vara ute eller uppe alls för den delen mer. Funderar på att sjuka mig från jobb, men det har ju aldrig riktigt varit min grej...

Kommentarer
Postat av: Conservativetrailhead

Very interesting site. Lots of good information.

Postat av: Linuselina

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-09-07 @ 10:03:00
URL: http://linuselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback