Karaoke på Rönnen

Jag har kommit på att This I promise you med Nsync är universums bästa låt att sjunga (obs, att sjunga).
jag som är youtube fanatiker hittade en karaoke-version på låten och har galt som ett fanskap i 3 dagar nu. Så jevla bra! Sjunga är något av det bästa som finns. Synd att alla låtar inte är trall-vänliga.

Okej Mount everest finns fortfarande kvar i köket och himmlen ser fortfarande ut som domedagen. Mille väkte mig med tio pussar på tårna i morse och jag har ätit mannagrynsgröt. Kollar på Svensson Svensson och planerar att traska bort till Mobilia senare.

Funderar på att skaffa sambo snart, jag måste verkligen få upp min New York tavla....


Puss!

Kommentarer
Postat av: Maddelojn

Kan det må hända vara jag som smittat lite pojkbands baciller på dig? *fniss* Jag kan lära Mille alla Nsync låtar nu, så kan ni sjunga duett sen!

Postat av: Johnnyhelen

Excellent site. It was pleasant to me.

2009-06-02 @ 07:50:54
URL: http://johnnyhelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback