folk lever och jag är trött

pappa lever. vilken tur. har hört att det ska vara bra att drömma att någon dör. ska tydligen betyda att dom har änglavakt eller ska leva ett långt liv eller liknande. vi kör på det tyckte pappa. kändes skönt att höra honom iaf. nu kan jag kanske sova lugnt inatt.

Blev ett ganska drygt pass på jobb, med mamsis blåa stickade tjocke-kofta, medan alla andra gick runt i kjol och linne. frös och hade mig, inget trevligt alls. jag lyckades iallafall byta till mig en annan arbetsuppgift så jag satt mest uppe och kodade på datorn istället för att brottas med brevberg nere på rullbanden, tur.
nu skall jag nanna gott med lillen. Pussas!

Kommentarer
Postat av: Taraldjeanette

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback