what a feeling

Fick en våg av studieångest över mig. Plötsligt känns det så fruktansvärt jobbigt och nästan tråkigt. Behöver motivation.. nån som har lite över att donera?
Jag som brinner så mkt för ämnena och debatten, men det här med skolan är sjukligt ohanterbart just nu.
Vet inte vad jag skall ta mig till.. Denna och halva förra terminen har gått åt helvete, men man kan inte prestera bra på universitetsnivå om man tappar fokus och motivation. Inte heller om man har 3 tentor på en gång...
Kommit in i en ond cirkel som började med en underkänd tenta och en personlig halv-kris, sen spinnade hjulet vidare.. What to do?

Ska försöka ge mig själv dom bästa förutsättningarna, som att hålla rent och snyggt runt omkring mig, träna oftare, gå längre promenader med Mille så jag kan rensa hubudet bättre och lillen sprallar av sig så han är nöjd och glad.

När jag tänker på allt som försiggår i de sämre delarna av världen vill jag bara åka ner nu nu, känns som jag slösar tid på att sitta i skolbänken, men det gör jag ju såklart inte. Man måste basera sådana handlingar på kunskap.. men endå...

Jag skall nog fundera ut någonting, snart e det dax att välja inför hösten, jag funderar starkt på Human rights...

Sova på saken?

Åsså Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback