Påskskojj...lika skoj dan efter?









Igår var det en smula påsksamankomst hos mig, trevleet. Här är bildbevis på hur nyktra alla var, och hur snygg man är när man tror man har koll...


Så då mår man lagom toppen idag, och förbereder mentalt för påskmiddag. Min mamma-familj har lämnat mig för att spendera påsken i Norrland..det här med att dom åker till andra sidan landet och lämnar mig här i Skåne är tyvärr inte helt främmande för mig. Kommer aldrig glömma förra sommaren när André stack till Portugal, mamma och co till Norrland, Madde någonstans, pappa och co någonstans å här satt jag i min ensamhet som en liten minoritet, *ggr* skärpning nu va!

Nu skall jag äta en dumle och pussa på lillen

Tack alla igår för en superduper trevlig kväll *smack*  åsså puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback