It's only fiction . . .

Eller ja, man kan ju försköna saker också..Jag bölar niagarafall när jag ser Bröderna Lejonhjärta. Inte för att det händer fruktansvärt ofta, att jag ser den filmen vill säga, men jag såg en del av den i lördags och fick kämpa mer med att hålla inne tårarna än vad jag koncentrerade mig på filmen.
Det lilla ordspråket "det är bara på film" som mamma och pappa alltid tatuerade in i min hjärna när jag var liten har lixom inte riktigt fastnat endå... Varför berörs man så mkt när det endå bara är på TV... Jag berörs av allt i TV rutan.
Ser jag något sorgligt, lyckligt, sorgligt SEN lyckligt eller vice versa, så blir det tåren i ögat. Ser jag läskiga filmer så får jag sammla mod att gå på toaletten sen. Jag tar verkligen universums gasell hopp in på toan och dyker tillbax ner i sängen igen, för Där är man ju alltid säker, dit kan inga monster komma.

Jag är bombsäker på att candyman lurar i mina väggar, att boogeyman-grejen bor i min garderob och att dockan i Saw ska stå i ett hörn och röva bort mig till en tortyrkammare. Vilka mördare har du i ditt hem?




Kommentarer
Postat av: Prebenkaia

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback