Hatti Fnatti

Vi skulle ju som nämnt innan skriva ut enkäter och dela ut och sammla in på bibblan i skolan. TJI fick vi, problemet med skrivarna på Malmö högskola finns fortfarande, och den enda skrivaren som sades funka på hela området va helt plötsligt också trotsig... Det är sådana här situationer lärarna tror är hittepå.

Det satt en tjej med sin typ pojkvän eller nått  vid mig på bussen, helt plötsligt börjar hon prata om mina skor...öö?
Jag sitter ju här och lyssnar mongo! "Vad är det för skor? Det ser ut som lacoste.." Dom vänder å vrider dom på sig för att få syn på skorna..Folk alltså...


Dessutom när jag kom hem hade jag fått ett brev från AK Sverige, som hade skickat ett inkassokrav på en skuld på 1477 kr gällande Jultidningsförsäljning 2006!!! VA? Ja har för fasen inte sålt några jultidningar någonsin, jag köpte dock en bok av en söt liten pojke som sålde i min trapp, men honom betalade ju jag kontant direkt...Fattar nada..

Sen kommer Jennsan!



Jag och Jennus för femtioelva år sedan!

image165


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback