Dream taste


Efter att ha varit vegetarian i ett halvår nu så har jag börjat drömma att jag äter kött. Har återkommit ett par gånger nu, vilket har resulterat i enorm ångest, som försvinner när jag vaknar såklart.


image180 

Flintastek Goes Quorn:

image181

Har även gått och smygkikat på dom nya ballerinamuffinsen på kakhyllan på Coop några veckor, men aldrig gett mig på att köpa. NU skall jag faktiskt traska bort och inhandla ett lördags-paket, i rent forskningssyfte såklart.

image182

Låter som rena drömmuffinsen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har en vegetariankompis som jämt drömde om grillad kyckling, så du är inte ensam :)

Jag läser till socionom, trivs verkligen med det och just att det är så pass brett passar mig utmärkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback