I`m greatful

Jag är tacksam för busschauffören som tar mig till skolan varje dag, för kassörskan som gör det möjligt för mig att ha mat på bordet, för falafel nr 1 som ser till att jag får kebab när jag är bakis, för sjukhuset som räddar våra liv, för personalen i alla affärer som står ut med jobbiga kunder, för pojken som sålde jultidningar i min trapp, för min granne som alltid bryr sig om, för duktiga människor som ständigt utvecklar samhället, för städare som sliter för att hålla staden ren, för tjejer som spottar ut en åsikt om killarnas beteende i denna staden, för alla som tror på positivitet och en ständig utveckling..och för mina nära, som gör det möjligt för mig att andas, och för mina föräldrar som faktiskt bar ansvaret för mitt liv för 21 år sedan. .... Jag är så tacksam.

The streets are my runways and the life is my fashionshow.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig flicka! Tacksamhet fyller en med lycka! Nya nummret har kommit igång nu! Puss och tack för allt utrymme jag får i din blogg!

2006-09-13 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback