Update


Inte bloggat på ett bra tag. Anledning? Tentor, personliga situationer, stress panik, pluggångest, jobb, hundmys och en massa annat gott å blannat *höhö*
Men detta är ju då vad jag pysslat med bland annat:


Jag och Mille passade lilla Kicker när hans brossa Martini skulle bli av med oskulden ;)

kicks mills



Tjejerna på girls night...drinkar blandades flitigt långt in i dimman av alkohol...

girlsen




Jag och syrran på Halloween-get together hos pappa i Stångby. Även här blandades drinkarna på löpande band.. Vi har klätt ut oss till 2  guldiga grekiska gudinnor. Drinkarna är en mix av Passoa, Malibu och apelsinjuice.

guld

Det var väl det mesta just nu...
Jag återkommer minsann : )

Puss!

Kommentarer
Postat av: Dreamteamparty

Thanks for the info!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback