history repeats itself...

Dax för Nr 3....Kan ni gissa?

Girls Night! Såklart, vad annars? Det är ju det enda jag pysslar med nuförtiden.
Skall till Madde på Fredag, lillan fyller 21 år nu ju...Lillan å Lillan..hon e typ 20 cm längre än mig.
Det blir drinkblandar-night med fyllesamtal återigen, så be aware och stäng av era mobiler..

Nu var tenta nr...237?..klar  iaf...Härligt! Nu kan jag återgå till att bara vara Kimsan igen. Nästa tentaperiod återkommer om ca 2 veckor, så prata med mig nu när ni har chansen, innan jag förvandlas till en tenta igen!

Var hos mamma ett par dagar, kom hem idag. Jag och Kajsa hade music-marathon i vår enorma skivsamling...tills vi hittade seasons inte the sun....Har ni helt seriöst lyssnat på texten? Jag började storböla (såklart, tänker ni om ni känner mig haha). Mamma berättade hur Morfar hade ringt henne och berättat att dom inte fått bort sjukdomen ur hans kropp och att det inte fanns mer att göra, att han skulle hem nu och umgår med sin fru in i det sista...Kan ni tänka er att få det samtaler? Aäe...sånt håller inte i min hjärna....Jag bryter ihop haha..ush!!

"We had joy we had fun we has seasons in the sun"...Näääe....=( Hur klen är jag på en skala?

Andra veckan nu minsann :P, mår bättre än någonsin!!



lala


Kommentarer
Postat av: Amandushedvig

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback