Hej svej

Har fått en visning på en studentlägenhet på Rönnen. Men jag råkade fylla i vidare intresse fastän jag inte kollat på den ännu. Får inte tag i snubben som bor där nu som man skall kontakta för visning . . .
Ska jag ta en fet chansning och inte titta på den? Jag har ju redan anmält vidare intresse endå haha.

Hämtade tentan från i sommras, fick underkänt . . . Njaäe sånt gillar vi inte. MEN det finns värre saker att oroa sig över : ) Fick ju trots allt godkänt på de andra : )

Imorgon blir det en heldag med älsklings Jennie! Shopping, lunch, tripp till systemet, godis och slappa, förfesta till idol sen party : D Höjdare!!!!

Dax att städa å plugga,
Puss på nosen


Kommentarer
Postat av: Alannelly

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback