BK-party och dubbel-pass

Var hos Marcus igår på Burger King-personalfest i hans nya lägenhet.  MKt trevligt, jag drack nån enstaka cider för socialt endamål, vilket resulterade i att jag nästan övervägde att följa med ut sen....vilket resulterade i en enorm beslutsångest....som sedan resulterade i en massa kackel  och tjat från resten.
Det hela slutade sedan med att jag drog tillbaka mitt uttalande om att möjligen följa med ut, som gav de andra en liten sorgsen min. Men jag kan inget mer än tro att dom glömt det efter 45 sekunder så dragna och partysugna som dom var.
Hela kalaset slutade med att jag och Malin gick hem i den tropiska natten i Malmö. Mkt mysigt.

flickorna på BK



Idag jobbade jag 12-16, och skall iväg och jobba igen 01-06. (va? undrar säkert ni), men jag skall tala om att detta kallas spring-pass och är ett vanligt fenomen på Burger King. Faktiskt ganska bra om man tänker efter, jobbar man 2 pass med 8-9 timmars mellanrum så får man ihop många jobbtimmar utan att jobba långa dryga pass, och dessutom slipper vovven vara ensam länge.


Nu skall jag lägga mig en stund.
ha de så bra puss hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback