Nya posten-erfarenheter och Nissar

Idag stämplade jag stora brev, vilket jag av någon otroligt främmande anledning inte gjort innan (bara paket). Iallafall så startade min stämpeldebut inte allt för bra då jag betedde mig som en blodigel på min omgivning i och med att jag frågade om allt. Sedan fick jag veta att det jag fått höra innan inte alls stämde, inte så ovanligt på det stället iof.. Så det var bara att radera kunskapen och mata in ny, men man lär sig något varje dag, en mening jag upprepade högt ett stort antal ggr tills jag nästan trodde på det själv.

Kan ju också medela att jag spillde ut mitt iskaffe på golvet innan jag ens börjat jobba. Min enda energikälla. David skrattade livligt åt det då jag spillde ut det pga att jag hånskrattade åt honom. Som man bäddar får man ligga antar jag öööhö.  Det är karma, what goes around comes around...

Julnissar kan vara söta, Frida vet precis vad jag menar och hon var noga med att jag fick veta det varannan sekund. Ögongodis. Inga vidare kommentarer.

Vill dedikera en extra rad till David som jobbar natt 12 timmar nu. Lider med dig.


Nu ska jag kolla på Sex and the City.

Kramkalas.


Kommentarer
Postat av: Remyagnethe

Hello, This site is a brilliant idea!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback