Lucia och sånt

Även i år var jag och Cicci på Lucia Movie Night. Lööv it! Somliga var tröttare än andra..å somliga somnade nästan på bussen dit. Sist nämda somliga var då jag och Cicci..
Men energin tog fart under film nr 2 som var Dejavu! JÄVLA BRA FILM!

Film nr 1: Kan ha hetat The attendents.. Jack Nicholson spelade ruskigt knepig och skum filur som sköt alla å som skulle föreställa FBIs most wanted, typ.
Den va lite halvmaffia-pangpang-alla skjuter alla- komedi. Den var  rätt bra. Kanske. (Mat Dillon och Leonardo Dicaprio var med också...)
Film nr 2: DEJAVU! (Som snubben på Bion kallade Dejavyyy). Skitbra. Kan tyvärr inte förklara den så bra den va, men Denzel Washington får iaf Dejavu. Se den. NU!
Film nr 3: The Holiday. Värsta skådespelar listan: Cameron Diaz, Kate Winslet, Jack Black och JUDE LAW ( som jag ska gifta mig med By the way..) Den va skitbra, romantisk komedi (suck tänker ni, men de skiiter jag i, Kim älskar söta filmer).

Nu ska jag tydligen koda.. Ha de bra pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback