Hallü

Hej svej i lingonskogen, det roligaste e att jag överlevde denna milslånga dagen :D
Till skolan kl 09.00 till 16.00. To understand racism and antiracism, mkt intressant MEN 3 timmar per lektion är lite maffigt för kimsan. . . Det blev ipren för febern och en HEL del kaffe som gav effekt på posten senare. Kimsan och en liten flicka vid namn Frida lekte järnet hela passet, vilket kanske inte uppskattades av alla sådär fasligt men vad ska man göra när energin når sin topp? Imorron igen samma tid?

Nu ska jag göra nachos med ost och majs, även om David vill ge mig gult kort..ja tror bara han e avundsjuk :P men jag kan inte klandra honom, vem vill inte ha det? :D

Imorron vet jag någon som ska skriva kontrakt på sin nya lya, OM hon får ha min vovve där :S
Vi får hålla tummarna å Hoppas, för på Rönnen vill Kim bo, all the time ;)

Puss på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback