Dagens i-landsidioter

Alla verkar ha i-landsproblem, hela jevla tiden. Kan folk aldrig vara nöjda?
Tänk på alla människor som inte får ett skit, som får kämpa sig igenom dygn efter dygn efter dygn, och här spinger folk runt och klagar på att dom inte fick exakt det dom ville på julafton och att den å den kompisen får mer pengar i julklapp.

Så jävla otacksamt att jag bara vill kräkas.

Jag älskar julen. Har haft 2 underbara dagar med mina nära och det gör mig ont att så många inte kan få ha det.

Älskar er / Kimsan

Kommentarer
Postat av: kajsa

Älskar dig med :D haha. Speciellt när du kliar mig under fötterna (A)

Postat av: Rubenlejla

really good site!!

2009-01-15 @ 16:27:44
URL: http://rubenlejla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback