allt ni vill veta om moi


Men man måste väl ha en sånhär lista på sin blogg...förr eller senare


Namn: Kim Maria Louise Hild
Antal kuddar i sängen: 2 st, fler önskas
Bästa platsen på jorden: Vet du vart det ligger, let me know!
Bästa surftips: hey baby, har du lunarstorm grr
Drömmer om: en karriär innom FN
Favorit-tvprogram: VÄNNER
Favoritbok: Tortilla curtain, Disgrace
Favoritfik: Sorl, guuuda mackor
Favoritmusik: Mariah Carey
Favoritrestaurang: Falafel Nr1!
Ogillar mest hos folk: liers
På söndag ska jag: säkert koda.. som alla andra dagar
Senast köpta skiva: 8:an??
Senast sedda film: The Holiday, Lucia Movienight!
Skonummer: 38
Tror på spöken: Varje gång jag ser en skräckfilm, nerd
Tror på ufon: nu tycker jag det börjar spåra ur lite. . .
Vill kunna: spara pengar
Vill åka till: alla länder
Är bra på: att skratta
Ålder: 21
Åt till frukost imorse: fralla med ost och gurka
Ögonfärg: blå
Önskar mig i present: korgar till min bokhylla....and worldpeace.
Höger- eller vänsterhänt: Höger. Kastar med vänster.
Humör just nu: Satisfied
Favoritgodis: Choklad, lakrits, gott å blandat, chips, dippa..fortsätta??
Är det nåt du absolut inte äter: Djur
Fyfan för sådan midsommarmat: Sill
Kläder just nu: mjukis
Musik just nu: generellt? Mario Vasquez, Oh what a voice.
Vad sa du senast: Hej älsklingsgubben, till min vovve
Hur många kuddar sover du med: Nu känner ja lite dejavu....
Favoritväder: så jävla varmt som möjligt
Spelar du nåt instrument: ja kan klinga lite på piano om du vill
Morgon- eller nattmänniska: All night long
Sparare eller slösare: Spendeeera
Bio eller promenad: Promenad..eller Lucia movienight!
Är du kittlig: ...Jag vill hellst inte prata om det...
Snarkar du? svårt att avgöra när man bor ensam..
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? fan för långbenar och kingkong spindlar
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Bara denna finfina blogg
Har du nån flickvän/pojkvän? HAHAHA
Hur många syskon har du? 2 ST. Sen har jag en Konrad och en Terese också
Saltar du på maten? Jo..
Gillar du att sjunga? JAA!!!
Röker du?
Snusar du? Ööe
Använder du knark? Nämen hallå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback